Koleksi Pengalaman Aura dan Energy Healing

Home Top Ad

VIBRATION PEMURAH DAN KEDEKUT Pada satu ketika anda bertemu dengan orang meminta sedekah. Apa tindakan anda yg terbaik . Rata rata kita a...

vibration pemurah


VIBRATION PEMURAH DAN KEDEKUT

Pada satu ketika anda bertemu dengan orang meminta sedekah. Apa tindakan anda yg terbaik . Rata rata kita akan memberi sedekah , kerana tuntutan nilai moral. Benar ?

Jika anda tidak memberi sedekah ... Apa yg terjadi ? Anda akan di hukum oleh diri sendiri dengan rasa bersalah, tidak perihatin, kedekut , taik hidung masin ...dan lain sebagainya .

Memberi sedekah itu bagus anda akan merasa lega dan lapang saat memberinya. Tapi "Define mechanism" perasaan akan mula bekerja untuk memberi erti sedekah yg di beri.

Dalam memberi erti itulah memancarkan Vibration yg memberdayakan atau tidak . Tergantung pada makna sedekah yg di berikan oleh define mechanism perasaan .

Jika tidak memberi sedekah define mechanism bertindak secara Natural. Maka Vibration rasa bersalah tidak bekerja dan tidak terjadi sebuah realiti.

Tapi jika define mechanism memberi erti kedekut . Anda akan membentuk diri anda sebagai seorang kedekut ini akan membuat anda sulit untuk mati . Kerana anda mula membentuk kemelekatan terhadap Harta dan dunia.

Bukan hanya bela hantu raya sahaja buat anda sulit mati . Tapi sikap dan Vibration hati nurani anda juga berperanan untuk membuat hidup anda menderita.

#QSQ We Are One

Jika ingin mengetahui lebih lanjut tentang Vibration .
Buku di bawah ini saya cadangkan untuk anda membacanya .

0 comentários: