Koleksi Pengalaman Aura dan Energy Healing

Home Top Ad

Rafee Ailiah Heart Intelligence: QSQ MONEY MAGNET Jika anda berfikir bahawa wang adalah kertas dan benda jisim maka anda berada dalam lev...

Qsp money magnet

Rafee Ailiah Heart Intelligence:
QSQ MONEY MAGNET

Jika anda berfikir bahawa wang adalah kertas dan benda jisim maka anda berada dalam level kesedaran fizikal. Jika anda berfikir wang adalah energy. Anda mula memahami kenapa sulit wang hadir dalam hidup anda.

Wang mempunyai kemampuan yang sama seperti air ... merakam apapun yang anda niat, katakan dan tindakan. Wang ( energy ) mempunyai kecerdasan yang tersendiri. Masih ingat .... setiap energy mempunyai 2 sisi sisi ( berpasang pasangan ) Partikal & Wave.

Jika anda amati dan fokus pada wang secara berterusan . maka wang akan "membeku" tidak akan bertindak balas terhadap segala pesanan yg anda berikan . Jika anda mengalihkan fikiran anda dari wang ( Ikhlas & Pasrah ) Wang akan bertindak balas terhadap apa yg anda niatkan , katakan dan tindakan .. mula bekerja dalam bentuk wave.

Jika wang dapat bekerja dalam bentuk wave ...anda hanya perlu selaraskan MINDA anda sebagai antena untuk menerima gelombang wang. Saat itu anda mula lihat . berbagai bagai kemungkinan wang mula hadir dalam kehidupan anda. Dalam bentuk peluang peluang yang tidak wajar.

Entah terjumpa wang, entah sebuah tugas yg mudah dan menghasilkan wang yang banyak, entah bertemu emas 10 kg hasil perompak buang di hutan..dan berbagai bagai kemungkinan lagi untuk wang hadir dalam hidup anda.

Ubah cara pandang anda tentang Wang, anda dapat mengubah cara pandang Wang terhadap anda ...

#QSQ We Are One
#QSQ_MoneyMagnet

Daftar sekarang

0 comentários: